Daar gaan we dan!

8 maart 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Ik heb mijn vorige blog nog niet afgemaakt en ik begin alweer aan mijn laatste berichtje vanuit Nederland. Zo voelt het voor mij wel. De laatste dagen gingen vreselijk snel. Positief want ik heb er écht heel veel zin in, maar toch is het niet makkelijk om afscheid te nemen van mensen waar je heel veel van houdt.

Op dit moment zit ik te wachten in het vliegtuig voor vertrek op Schiphol. Na een geweldig begin (kuch) is mijn backpack van, jawel, 10 kg eindelijk ingecheckt. Onvoorstelbaar dat ik normaal moest passen en meten om niet boven de 25 KG uit te komen en dat ik het nu 6 weken wil gaan redden met 10 KG.

Mijn vlucht zal om 16.45 vertrekken. Na 6 uur vliegen heb ik in Doha een tussenstop van welgeteld 1 uur en 10 minuten. Dat wordt rennen dus (heerlijk is dat zo gerust en ontspannen beginnen aan je reis).

Vervolgens vlieg ik vanuit Doha door naar Bangkok en land ik daar rond half 2. Dit is de tijd in Bangkok en zal ongeveer 6 uurtjes later dan in Nederland zijn. Dan gaat het avontuur voor mij écht beginnen.

Vanaf het vliegveld zal ik met een vervoersmiddel (?) naar het eerste hostel worden gebracht. Als het goed is zitten hier ook de andere reizigers waarmee ik de eerste maand ga rondtrekken.

Ik ga nu de lucht in en hoop snel mijn eerste reisverhaal vanuit Bangkok te kunnen plaatsen! Tot snel.

Dikke knuffel,
Kelly

1. Giny:
    8 maart 2017
    Dikke knuffel terug kelly hou van je Komt allemaal goed [hou ik mezelf voor pffff ] tuurlijk komt het goed !!!xxxxxxxx
  2. Klari & Nico Dunnink:
    8 maart 2017
    Heel veel plezier, geniet ervan!!!